BLOG

Degustacje whisky Kavalan oraz Arbdeg

Posted on Lipiec 25, 2018
Możliwość komentowania Degustacje whisky Kavalan oraz Arbdeg została wyłączona
Degustacje whisky są wspaniałą okazją, aby zapoznać się ze smakiem tego szlachetnego trunku. Oprócz samej degustacji można dowiedzieć się wiele o historii danej destylarni, poznać ciekawostki związane z produkcją oraz spotkać wiele osób zainteresowanych tą samą tematyką.  W ramach pogłębiania naszej wiedzy z tematyki whisky uczestniczyliśmy ostatnio w dwóch degustacjach bardzo ciekawych whisky pochodzących z dwóch regionów świata. Kavalan Pierwsza degustacja była organizowana przez Jarosława Bussa (właściciela firmy Tudor House) oraz Kellie Du (ambasadorkę marki

Świat Wokół Jałowca – El Koktel Academy

Posted on Maj 12, 2018
Możliwość komentowania Świat Wokół Jałowca – El Koktel Academy została wyłączona
W tym tygodniu mieliśmy okazję uczestniczyć w bardzo ciekawym szkoleniu organizowanym przez team jednego z najlepszych warszawskich barów – El Koktel. Właścicielami i jednocześnie barmanami są Paweł i Mateusz. Reprezentowali oni Polskę na światowym konkursie Word Class. Wystrój lokalu i klimat w nim panujący są niepowtarzalne. Koktajle serwowane w lokalu są określane mianem „Modern Classic Cocktails”. Możemy tam skosztować wielu wyszukanych kompozycji, które na długo zapadną nam w pamięci. Samo szkolenie było poświęcone tematyce ginu

Destylarnia rumu Arehucas na Gran Canarii

Posted on Maj 11, 2018
Możliwość komentowania Destylarnia rumu Arehucas na Gran Canarii została wyłączona
W grudniu odwiedziliśmy destylarnię rumu Arehucas na Gran Canarii. Podczas wycieczki zobaczyliśmy cały proces produkcji sztandarowego produktu – 30 letniego rumu Capitan Kidd. Warto podkreślić, że firma posiada własne plantacje trzciny cukrowej umiejscowione na tej malowniczej wyspie. Polecamy odwiedzić to miejsce każdemu kto wybiera się na tę hiszpańską wyspę. Poniżej prezentujemy kilka zdjęć z tego wycieczki.

Szkocja 2017 – TheBestParty on Tour

Posted on Styczeń 5, 2018
Chcieliśmy podzielić się z Wami naszymi wrażeniami z listopadowego wyjazdu do Szkocji. Naszą podróż zaczęliśmy planować kilka miesięcy wcześniej, żeby dobrze wykorzystać spędzony czas oraz jak najwięcej zwiedzić. Opis podzielę na 3 części, każda odpowiada innemu regionowi, który odwiedziliśmy. Po przeczytaniu zachęcam do obejrzenia krótkiego filmu z naszej podróży.   GLASGOW Do Glasgow dolecieliśmy tanimi liniami lotniczymi, a na miejscu wynajęliśmy 9-osobowego busa. Hotel, w którym się zatrzymaliśmy rezerwowaliśmy kilka miesięcy wcześniej. Naszą podróż zaczęliśmy

Witamy na naszym Blogu

Posted on Grudzień 29, 2017
Możliwość komentowania Witamy na naszym Blogu została wyłączona
Witamy wszystkich serdecznie na naszym blogu.  Będziemy tutaj publikować posty związane z branżą ślubną, ciekawostkami z branży, naszymi podróżami, materiałami edukacyjnymi itp. Zachęcamy do zaglądania. O nowych postach będziemy informować na naszej stronie facebookowej. Tymczasem jesteśmy w trakcie tworzenia krótkiej relacji z naszego wyjazdu do Szkocji. Pozdrawiamy Ekipa TheBestParty